2016. november 28., hétfő

Gyümölcsöző ősz :)

Régen nem jelentkeztem már, aminek nem az az oka, hogy nem történik semmi izgalmas a Gabi Glass Art háza táján, hanem éppen ellenkezőleg. Annyi minden történik...:)


November elején újra meghívást kaptam a Duna TV Család Barát című műsorába, ahol élő adásban festettem meg a Szeretet rózsája mandalát.

A műsorban bemutattam az Üvegre álmodott spiritualitás új kollekcióm további darabjait is. Ezek a mandalák hamarosan felkerülnek a honlapomra a galériába is.





 
A műsort itt lehet megnézni. (Én a 30. perctől és az 1óra 15 perctől szerepeltem.)













A stúdióban a kandalló fölé kerültek új alkotásaim: a 40 cm-es matyó mintás házi áldás óra, továbbá a Végtelen szeretet üvegplakettek is.











Az 50 cm-es átmérőjű Fényvirág mandala a stúdió közepén damilra lógatva járt táncot a műsoridő alatt :) (forgott körbe-körbe)










Ezzel a mozgalmas november még nem ért véget számomra :) 2016. november 11-én kiállításom nyílt lakhelyemen Pilisszántón a faluházban.  A kiállítás igazán jól sikerült :) Az "Üvegre álmodok..." című kiállításomon bemutatásra kerültek édesanyám, Jánszky Sylvia gyönyörű gobelin képei is.






A megnyitón nagyon sokan jelentek meg, és voltak kíváncsiak a köszöntő műsorra is. Jánszky Sylvia és unokái, Uhlár Zorka és Német Natália szlovák népdalokat énekeltek népviseletbe öltözve, majd Dormán Zsombor csodálatos zongorajátékát élvezhették a jelenlévők. A megnyitó zárásaként kisorsolásra került egy Gabi Glass Art üvegóra is.A szerencsés nyertes boldog tulajdonosa lett egy Pilisszántó címeres üvegórának. A kiállításon egy látványműhelyben bemutattam azt is, hogyan készülnek az üvegfestett alkotások.



Mindenkinek nagyon köszönöm, aki eljött és megnézte élőben a kiállítást. (sokan az ország másik feléből is :) Viszont, akinek nem volt lehetősége eljönni, íme egy kis képes ízelítő. A képes beszámoló megtekintéséhez kérlek kattints ide!






Nálam már javában folyik a karácsonyi megrendelések festése. Aki szeretne igazán személyre szóló, különleges Gabi Glass Art üvegórát, üvegmandalát a fa alá, keressen mielőbb, mert hamarosan betelik a naptáram karácsonyig. Szeretettel várlak a galériámban (kattints ide!), itt körül tudsz nézni :)

Mindenkinek szép adventi időszakot kívánok :)

Üdvözlettel
Gabi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése